דף הבית » מדריכי נדל”ן » כל המידע על האם ניתן למכור נדל”ן באי יווני?

כל המידע על האם ניתן למכור נדל”ן באי יווני?

כל המידע על האם ניתן למכור נדלן באי יווני

התשובה היא כן. עם העלייה בביקוש לנכסי יוקרה, איי יוון הם אפשרות טובה לשקול.

הסיבה העיקרית שבגללה אנשים רוצים לקנות נדל”ן באיי יוון היא בגלל הטבע היפה והשלווה שהוא מספק. אנשים גם אוהבים שזה יחסית זול יותר מאשר לקנות נכס במקומות אחרים באירופה או באמריקה.

יש אנשים שטוענים שאין מספיק קונים עבור הנכסים הללו וזו הסיבה שהם לא יכולים למכור אותם. עם זאת, טיעון זה אינו מחזיק מים שכן ישנם קונים רבים המעוניינים לרכוש את הנכסים הללו במחיר נמוך יותר ממה שהם היו עולים אילו יקנו על אי מול חופי יבשת אירופה או אמריקה.

נדלן ביוון

יוון היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה, אבל היא לא ידועה כבעלת הנדל”ן הזול ביותר.

יוון ראתה עלייה במספר התיירים מכיוון שהם הפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות. הדבר הוביל לעלייה בביקוש לבתי נופש ודירות הזמינים במחיר סביר.

נדל”ן ביוון חווה עלייה מתמדת כאשר אנשים מכל העולם רוצים להשקיע את כספם בנכסים בטוחים ומאובטחים.

הכלכלה היוונית נאבקת כבר די הרבה זמן. גם שוק הנדל”ן עבר תקופה קשה. זו הסיבה שחשוב שיהיה מקור מידע אמין בשוק.

בתים למכירה ביוון

בתים למכירה ביוון הם אופציה פופולרית בקרב גולים שרוצים לעבור לארץ.

יוון היא יעד משתלם לגולים, עם מחירי נכסים נמוכים בהרבה מאלה שבמדינות אחרות באירופה. זה גם מקום טוב לצאת לפנסיה מכיוון שיש לו עלויות מחיה נמוכות וכלכלה בריאה.

אם אתם מחפשים בית ביוון, תמצאו הרבה אפשרויות בשוק.

קהילה ישראלית ביוון

בעשורים האחרונים גדלה הקהילה הישראלית ביוון לגודל משמעותי. הקהילה מורכבת מאנשים מכל תחומי החיים ורובם פעילים בעסקים וביזמות.

הקהילה הישראלית ביוון היא אחת הקהילות הגדולות מחוץ לישראל עם אוכלוסייה של למעלה מ-100,000 איש. בנוסף לכך, ישראלים רבים התיישבו באתונה ובחלקים אחרים של יוון לאחר שנמשכו לנוף היפה והתרבות העשירה של המדינה.

הגידול במספר הישראלים המתגוררים בחו”ל הוביל לביקוש מוגבר לסחורות, שירותים ומוצרים נוספים שניתן למצוא רק בישראל או בגבולותיה.

אורבניקוס

מדי שנה, עשרות ישראלים נוסעים עם Urbanikos, חברת השקעות נדל”ן, כדי לקנות את הבתים הגדולים ביותר בשוק הנדל”ן היווני. יש לנו יותר מ-8 שנות ניסיון בשוק הנדל”ן היווני ומומחים בזיהוי הפוטנציאל הגדול ביותר באתונה, וולוס וחצי האי פיליון.

כל אחד מלקוחותינו מקבל תוכנית השקעה מותאמת אישית אשר נוצרת עבורו בהתאם לדרישותיו ומפרטיו וכן תקציב מוגדר ומוגדר מראש.

אורבניקוס מציעה צוות מהשורה הראשונה של מומחים וספקים מקומיים הפועלים יחד על מנת לספק ללקוח מענה מקיף מנקודת הרכישה ועד לניהול נכסים שוטף, השכרה ומכירה, ביטוח, תיאום מס ביוון ובישראל, וכל ריאלי אחר. נושא הקשור לעיזבון.

אתונה נדלן

אתונה, יוון היא עיר שהייתה ביתם של אנשים חשובים ומשפיעים רבים. זהו גם מקום הולדתה של הדמוקרטיה וביתם של האקרופוליס והפרתנון. לעיר יש היסטוריה ותרבות עשירה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי למטיילים.

שוק הנדל”ן באתונה תחרותי עם נכסים רבים הזמינים לרכישה בנקודות מחיר שונות. ישנן גם הזדמנויות רבות להשקעה באזור, כמו גם כמה חברות נדל”ן שבסיסן באתונה המציעות שירותי ניהול נכסים ללקוחותיהן.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן