דף הבית » כללי » המרכז המסחרי שישנה את פני הקניות בקרית גת

המרכז המסחרי שישנה את פני הקניות בקרית גת

המרכז המסחרי שישנה את פני הקניות בקרית גת

בקריית גת צומחת בשנים האחרונות שכונה חדשה הכוללת בסופו של דבר כשבעת אלפים וחמש מאות יחידות דירות. מדובר בשכונת כרמי גת, שיש בה הרבה שטחים פתוחים, תחנת רכבת חדשה, מוסדות חינוך ותרבות, בבניינים בשלבי הקמה מאוד מתקדמים. בין היתר, בשכונה מוקם מרכזי מסחרי חדש בשם רייסדור אבניו, שישנה את פני הקניות בקריית גת כולה.

המרכז המסחרי רייסדור אבניו

בין החלקים של כרמי גת מחבר ציר מרכזי, וממש בסמוך אליו מוקם רייסדור אבניו, הידוע גם בשם פארק כרמי גת. זהו מרכז מסחרי קרית גת שישמש את עשרות אלפי התושבים של השכונה, ועוד רבים נוספים בסביבה. הפארק מאופיין בסטנדרטים גבוהים מאוד של נגישות ותכנון, ומציע לבעלי עסקים הזדמנויות מעולות לצמיחה מהירה, יד ביד עם השכונה החדשה ועם העיר בכלל. הקרבה לציר התחבורה עיקרי של השכונה, לתחנות אוטובוס ותחנת הרכבת החדשה, יוצרת מיקום אסטרטגי, שגם סמוך לפארק תעשייתי גדול שכבר כיום מגיעים אליו אלפי עובדים מדי יום.

פארק כרמי גת משתרע על פני שבעת אלפים מטרים רבועים עם בנייה בחצי גורן, מה שמאפשר נגישות מרבית לכל העסקים על ידי עוברים ושבים. כל החנויות בפארק פונות אל הכביש הראשי ואל שלל מקומות החנייה. כמו כן, הפארק שוכן בינות לשטחים ירוקים של השכונה, מה שיוצר חוויה נהדרת של קניות ובילויים.

כמה מילים על שכונת כרמי גת

שכונת כרמי גת ממוקמת בצפון קריית גת, בין כביש 40 לכביש 6, וגובלת בנחל לכיש. מיקומה המרכזי של השכונה מקנה לה גישה נוחה למרכז העיר, לצירי תנועה ראשיים (כביש 40 וכביש 6) ולתחנת רכבת קריית גת.

השכונה נהנית מתשתיות חדשות ומודרניות, הכוללות:

  • פארקים: פארק לכיש, פארק עירוני גדול בשטח של 430 דונמים, ופארקים קטנים נוספים.
  • גני שעשועים: גני שעשועים רבים הפזורים ברחבי השכונה.
  • מוסדות חינוך: בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים.
  • מרכזי קניות: מרכז מסחרי שכונתי וקניון “מול הלב” במרכז העיר.
  • שירותי בריאות: מרפאות, מרכז בריאות קהילתי (“טיפת חלב”) ובית חולים “ברזילי” במרחק קצר.

השכונה מציעה מגוון רחב של דירות חדשות למכירה ולהשכרה, הן בבנייה רוויה (בניינים רבי קומות) והן בבנייה צמודת קרקע (קוטג’ים). ניתן למצוא בשכונה דירות בכל הגדלים, החל מדירות 3 חדרים ועד דירות 5 חדרים ופנטהאוזים. קהילת כרמי גת היא קהילה צעירה ומתפתחת, עם כוח קנייה גדול. בשכונה מתקיימות פעילויות חברתיות ותרבותיות רבות לכל הגילאים, כגון אירועי קהילה, סדנאות, הצגות ועוד.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן