דף הבית » מדריכי נדל”ן » טיפים מהירים על קרנות המשקיעות בנכסי נדל”ן בישראל

טיפים מהירים על קרנות המשקיעות בנכסי נדל”ן בישראל

האם יש קרנות שמשקיעות כסף בנכסי נדלן

השקעה בנדל”ן היא דרך מצוינת להרוויח כסף. עם זאת, ישנם מספר סיכונים הכרוכים בתהליך. הסיכון הנפוץ ביותר הוא שהמשקיעים מפסידים את כספם וערך הנכס יורד. נדל”ן הוא אפשרות השקעה מצוינת עבור אנשים שיש להם הרבה כסף להשקיע. השקעה בנדל”ן היא דרך טובה לגוון את העושר שלך ולהעלות את ערך הבית שלכם. ערכם של נכסים אלו יכול לעלות באופן משמעותי לאורך זמן. נדל”ן הוא אחד הנכסים החשובים ביותר שיש לחברה. זה גם אחד היקרים ביותר. בשל כך, ישנן קרנות שמשקיעים כסף בנדל”ן כמו משרדים, מחסנים ונכסים למגורים. כספים אלו מבטיחים כי הם מוגנים מפני הפסדים ומבטיחים כי נכסי החברה נזילים. קרן נדל”ן טובה צריכה להשקיע במגוון רחב של סוגי נכסים כמו בנייני משרדים, מחסנים, בתי נופש ודירות. זו אחת הסיבות לכך שקרנות נדל”ן נחשבות בין ההשקעות החשובות ביותר שארגון מבצע. מניות יכולות לשמש כהשקעה מצוינת לאנשים שיש להם הרבה כסף להשקיע. הם מספקים לכם הזדמנויות להרוויח כסף במהירות.

קרן השקעות נדל”ן

קרן ההשקעות בנדל”ן (REIF) היא סוג של חברת השקעות המשקיעה בנדל”ן. הם מרוויחים כסף על ידי קנייה ומכירה של נדל”ן. REIFs אינם חייבים להיות רשומים ב-SEC והם יכולים להשקיע בנדל”ן מבלי לחשוף את ההשקעות שלהם. זיכוי מס השוק החדש (NMTC) הוא תמריץ מס לחברות שקונות או מוכרות נדל”ן. חברות אלו יכולות להשתמש ב- NMTC כדי להפחית את המסים שלהן או לא לשלם מסים כלל על רווחים ממכירת נדל”ן.

השקעה בנדל”ן

שוק הנדל”ן הוא שוק מורכב ותחרותי. הצמיחה של השוק תמשיך להיות מונעת על ידי התפתחויות ומגמות בינלאומיות. כמו כן, חשוב לזכור כי שוק הנדל”ן הישראלי הינו דינמי ביותר והוא ימשיך לצמוח בשנים הקרובות. הסיבה העיקרית לצמיחה זו היא הביקוש הגובר מצד חברות זרות.

שוק הדיור בישראל הוא אחד השווקים האטרקטיביים בעולם. יש לה מספר רב של קונים פוטנציאליים, ורבים מהם מוכנים לשלם הרבה עבור הנכס שלהם. ניתן לראות זאת ממספרי המכירות שעלו בהתמדה לאורך זמן. דוח עדכני של Cushman & Wakefield מראה כי חלה עלייה של 10% בהיקף המכירות הכולל בכל המגזרים בין 2013 ל-2017, עם עלייה גבוהה עוד יותר של 7% בממוצע בכל המגזרים במהלך 2016-17 בלבד.

עם זאת, יש עדיין כמה בעיות בשוק הדיור כמו גם המחירים הגבוהים שלו, כולל עלויות תחזוקה גבוהות וגבוהות.

איפה הכי כדאי לקנות דירה להשקעה?

נרשם גידול מסיבי בביקוש לדירות בשכונות תל אביב והרצליה. על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת הברוקראז’ המקוונת טריליום, משקיעים מעוניינים לרכוש דירות בתל אביב ובהרצליה לאחר סיום פרויקטי בנייה כגון: – 22 יחידות דיור חדשות בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון (BYU) ובעיריית הרצליה. – פרויקט מגורים לשכונה המרכזית דיזנגוף 26 המורכב מ-600 דירות בסך הכל כולל ספרייה, חדר כושר וחללים משותפים. הפרויקט נבנה על ידי דרוקר פיתוח והוא צפוי להיות הושלם במרץ 2020 בתום תקופת הבנייה. – פרויקט מגורים לצפון העיר בשדרות הרצליה המורכב מ-900 דירות בסך הכל כולל ספרייה, חדר כושר, חלל משותף ומגרש משחקים לילדים. הפרויקט נבנה על ידי IDEA Land ומתוכנן להסתיים באפריל 2020.

מה נחשב לתשואה טובה

תשואה טובה היא סכום הכסף שמרוויח מתווך על מכירת נכס. זה לא פשוט כמו שזה נשמע. ישנם גורמים רבים אשר נכנסים לקביעת סכום הכסף שסוכן ירוויח על מכירה. חלקם חשובים יותר מאחרים, וחלקם סובייקטיביים יותר, אך יש להתחשב בכולם כדי להגיע למספר מדויק.

הגורם החשוב ביותר הוא מחיר הנכס עצמו. זה נקבע על ידי מספר גורמים כגון מיקום, גודל ומצב הבית, איכות הסביבה וכן הלאה. עם זאת, דברים אחרים כמו מסים מקומיים ואגרות משפיעים גם הם על נתון זה בצורה משמעותית. הגורם השני בחשיבותו הוא כמה זמן לוקח לסוכן למכור נכס.

החזר ה-ROI הוא מדד חשוב מאוד בנדל”ן. הוא מודד כמה כסף תרוויח לאחר מכירת הנכס וכמה פעמים יעלה מחיר הנכס. ניתן למדוד זאת על ידי חישוב החזר ROI ממוצע לשנה עבור כל נכס שבבעלותך, או השוואתו לנכסים אחרים באזור שלך על סמך מיקומו, גודלו ומצבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן